۱۳۹۰ بهمن ۲۳, یکشنبه

پنج راه برای چک کردن جیمیل به صورت سرعتی!!

 http://images.androidworld.nl/wp-content/uploads/gmail-logo.jpg
بعضی وقتها لازم است خیلی سریع جیمیل خودتان را چک کنید. بعضی وقتها هم راههای معمولی برای چک کردن جیمیل جواب نمی دهد. حتما فهمیدید که قرار است 5 تا راه را بررسی کنیم که یک ذره سریع تر از حالت عادی می شود با آنها جیمیلها را چک کرد. پس برای چه من دارم مقدمه می نویسم؟‌
طبیعی است که شما جیمیل داشته باشید. فکر می کنم همه به اعصاب خودتان رحم می کنید و اگر هم جیمیل ندارید راهنمای نحوه ساختن جیمیل را می خوانید :)
  • یک صفحه آی گوگل از اینجا بسازید. حالا ماژول جیمیل را اضافه کنید. حالا بروید جیمیل تان را چک کنید دیگر!

  • دانلود جی تاک که موردی ندارد. این یکی فقط اگر ایمیل به شما برسد به شما خبر می دهد و ایمیل را به شما نشان نمی دهد. البته یک ذره از اول ایمیل را می توانید ببینید و حداقل ببینید کی فرستاده است.
  • گوگل دسکتاپ را دانلود کنید. این برنامه امکانات خوبی به شما میدهد. مثلا می توانید ایمیلها را به صورت آفلاین مورد جستجو قرار بدهید. برای خبر دادن و چک میل هم بسیار سریع و مطمئن است. کلا حیف است اگر استفاده نکنید!
  • این هم سریعترین و جالبترین راه چک کردن ایمیل است. شاید یک خورده هم شوکه بشوید که چرا این راه بسیار سریع را استفاده نمی کردید.
    جیمیلهایتان را از طریقه صفحه
    m.gmail.com ببینید. بدون هیچ چیز اضافه و بسیار راحت. حتی زمانی که جیمیل دچار مشکل بود و من نمی توانستم چک کنم از این راه خیلی استفاده کردم. امتحان کنید!
در مورد جیمیل دو پست «داشتن یک پست الکترونیکی در چند ثانیه» و «گوگل و تمهیداتی برای شب جمعه»‌ را پیشنهاد می کنم. از ایمیلهای پرمهری که می گیرید لذت ببرید.